מושב פוסטרים

מושב בראשות ד"ר אורית צייכנר

Professional E-Learning Among Creative Art Therapists
Limor Kissos, Rachel Lev-Wiesel, Haifa University

The Meaningful Learning Cycle: How Learning Should Really Happen
Liron Levi , Shachar Oz, FLUX: Learning Experiences

כיצד לכוון את השיח המקוון
אילן נגר, אסנת קלימן, איריס נטולילה, וופא זידאן, מכללת קיי, המכללה הערבית חיפה
פיתוח יישומי מולטימדיה ושילובם בקורסים מקוונים
שרי חזי, מיכל גוילי, גילה לוי עצמון, המרכז ללימודים אקדמיים
מסגרת תיאורטית לעיצוב משימות בגיאומטריה משלבות טכנולוגיה לסביבת למידה של מורים
רותי סגל, אורנים מכללה אקדמית לחינוך, שאנן מכללה אקדמית לחינוך, תקוה עובדיה, אורנים מכללה אקדמית לחינוך, מכללה אקדמית לחינוך  בית וגן ירושלים
מחוון עיצוב לקורסים מקוונים
קארן דונר אשר, ד"ר ישי מור, מכללת לוינסקי לחינוך
תהליך יישום מבחנים ממוכן מלא
יונה אבנר, אקדמית גליל מערבי
תחושות של אתגר ואיום, מסוגלות עצמית ומוטיבציה בקרב סטודנטים הלומדים בקורסים וירטואליים ומעורבבים
ד"ר  אילן רחימי, ד"ר רויטל כהן, המכללה האקדמית אונו, ד"ר גילה זלכה, אוניברסיטת בר-אילן, המכללה האקדמית אחוה

Active Learning Methods for Enhancing Self -Determined Learning among Arab Pre-Service Teachers
Dr. Basma Jarjoura, Oranim Academic College of Education- Israel

שימוש בכלים שיתופיים בהוראת הנדסת דרישות
נעמי אונקלוס-שפיגל, אוניברסיטת חיפה, סופיה שרמן, מכללת תל אביב-יפו
תלמידים חוקרים ברשת במסגרת מגמת גילוי ואיתור מידע דיגיטליסייבר
שרית גולדנברג, בליך רמת-גן, צייכנר אורית, סמינר הקיבוצים
מתודת "מורה מתווך " ותרומתה : ליכולת הצגת רעיון, יכולת ביטוי וכושר ניהול קבוצת דיון, של  תלמידי תיכון מצטיינים, הגרים ביישובי פריפריה הלומדים קורס אוניברסיטאי ב"למידה מרחוק"
אריה בן-חיים , אורית שמיר , ברוך אופיר
בית ספר לחינוך אוניברסיטת בר-אילן
אסטרטגיה להטמעת מעבדות דיגיטליות בהוראה ובלמידה, בשיעורי מדע וטכנולוגיה בכיתות חט"ב
ד"ר אילנה הופפלד, ד"ר סטלה חזינה, מרינה ארמיאץ, ד"ר יעל שוורץ, ד"ר רונית בן בסט, המחלקה להוראת המדעים, מכון ויצמן למדע

Comments are closed.